مطلب ازاد

ساخت وبلاگ

 خرید نسل جدید قفل های هوشمند و حرفه ای

 

قفل های دیجیتال، نسل جدیدی از قفل های درب می‌باشند که با استفاده از تکنولوژی جدید به کاربران این امکان را می دهد که امنیت منازل، محیط کسب و کار و ... خود را به حداکثر برسانند.

قفل های دیجیتال دارای انواع مختلفی می باشند؛ که انتخاب نوع آنها، به نیاز کاربران وابسته می‌باشد.

 

قفل اثر انگشتی

قفل اثر انگشتی به علت امنیت بالا و تسهیل در دسترسی، یکی از بهترین انواع قفل دیجیتال می باشد.

با وجود اثر انگشت به جای کلید دسترسی به درب، شما دیگر نیازی برای به خاطر سپردن رمز عبور خود نخواهید بود. علاوه بر آن دردسرهای حمل کلید و کارت برای همیشه از بین خواهد رفت.

همچنین با وجود تکنولوژی پیشرفته در شناسایی اثر انگشت مانند سیستم بیومتریک، دسترسی غیر مجاز و هک نمودن قفل الکترونیکی غیر‌ممکن می‌شود.

 

قفل کارتی

 قفل کارتی مشکلات و دردسرهای حمل کلید مکانیکی را برای همیشه از بین می‌برد. زیرا کلید ورودی این نوع قفل هوشمند رمز عبور است که به راحتی به خاطر سپرده می‌شود یا کارت که به راحتی در کیف پول و مدارک قابل حمل می‌باشد.

 

قفل دیجیتال چند کاره

یکی از بهترین مدل‌های قفل الکترونیکی موجود در بازار مدل رمزی، کارتی و قفل اثر انگشتی می‌باشد که تنوع دسترسی به آن، راحتی در رفت و آمد را برای شما عزیزان فراهم می‌ کند.

 

 

مزایای استفاده از قفل‌ های دیجیتال نسبت به قفل های مکانیکی:

- افزایش راحتی و امنیت

- دسترسی بدون کلید

- راحتی در رفت و آمد

- تنوع رنگ و طراحی منحصر به فرد

- ویژگی های امنیتی فوق العاده بالا

- دارا بودن قفل کودک، آلارم هشدار و سیستم حریم خصوصی

 

ویژگی های منحصر به فرد قفل دیجیتال

شما با نصب آسان این قفل‌ها بر روی درب خود می توانید طیف وسیعی از امکانات را در اختیار خود قرار دهید. امکاناتی همچون؛ مدیریت رفت و آمد، ارائه گزارش های امنیتی از راه دور، دسترسی به قفل با حسگرهای بیومتریک و...

 

قابلیت شخصی‌سازی

شما می‌توانید با توجه به نیاز و سطح توانایی افراد، قفل‌های دیجیتال خود را شخصی‌سازی و تنظیمات دلخواه را اعمال کنید.

 

کاربری آسان

کار با قفل دیجیتال برخلاف چیزی که به‌ نظر می‌رسد، بسیار ساده می‌باشد. شما به وسیله روش‌های دسترسی امن و بدون کلید مانند رمز، کارت، اثر انگشت و تلفن همراه به راحتی می‌توانید درب ورودی خود را باز کنید.

 

سیستم حریم خصوصی

شما با فعال کردن سیستم حریم خصوصی قفل خود، دیگر از داخل خانه، دسترسی به قفل الکترونیکی حتی با داشتن پارامترهای دسترسی امکان پذیر نخواهد بود.

 

سیستم اعلام حریق

در صورت بروز آتش سوزی و افزایش حرارت داخل ساختمان قفل الکترونیکی به صدا درآمده و درب ورودی ساختمان را به صورت خودکار باز میکند.

 

سیستم قفل کودک

یکی از ویژگی‌های مهم قفل دیجیتال که بدون آن امنیت خانه به خطر خواهد افتاد، سیستم قفل کودک می باشد. این سیستم از کودکان شما در برابر تهدیدات خارج از خانه محافظت خواهد کرد.

 

کنترل از راه دور

شما می توانید با خرید تجهیزات هوشمند همچون کیت، ارتباط دهنده و... قفل الکترونیکی و دستگیره دیجیتال خود را به تلفن‌همراه یا ریموت کنترل متصل کرده و درب ورودی را به صورت بی سیم از راه دور باز و بسته کنید.

 

سیستم ضد سرقت

زمانی که به صورت مکرر رمز عبور اشتباه وارد شود و یا ضربه ای به درب یا قفل الکترونیکی وارد شود، آلارم دستگاه به صورت اتوماتیک به صدا در خواهد آمد.

 

کیفیت ساخت و مواد اولیه قفل دیجیتال درب

امروزه تولیدکنندگان بیشتر از چهار نوع ماده اولیه در تولید قفل‌های دیجیتال استفاده می‌کنند: مس، فولاد ضد زنگ، آلیاژ روی و آلومینیوم.

مس ماده‌ای گران‌قیمت و هزینه ساخت آن بالا است. روی به راحتی قالب می‌گیرد و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد، همچنین در برابر خوردگی مقاوم می باشد. آلومینیوم در اثر ضربه به سرعت تغییر شکل می‌دهد.

 

ارتباط برند و گارانتی قفل دیجیتال با قیمت آن

برند می‌تواند نشان‌ دهنده اعتبار تولید کننده باشد. بنابراین هر چه برند از شهرت و اعتبار بیشتری برخوردار باشد، می‌توان چنین نتیجه گرفت که قیمت قفل دیجیتال هم بیشتر خواهد بود.

ناگفته نماند که قفل‌های تولید شده در کشورهای آسیایی، به ویژه کره‌جنوبی و قفل‌های اروپایی و آمریکایی در رده بهترین محصولات بازار هستند.

خرید محصول از چنین برندهایی می‌تواند به معنای اطمینان بیشتر از قفل خریداری شده باشد.

جهت خرید قفل دیجیتال برند با گارانتی معتبر، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:54

خشک کردن راحت و حرفه ای میوه ها

 

خریداری هر وسیله ای می بایست با توجه به کارکرد و مزایای آن انجام شود. از آنجایی که دستگاه های میوه خشک کن بسیار می توانند در ماندگاری مواد غذایی و جلوگیری از فساد در عین حفظ ویتامین ها و انواع مواد معدنی در آن ها نقش اساسی داشته باشند. آب میان بافتی از جمله دلایل اصلی فساد و خرابی مواد غذایی محسوب می شود. همچنین آب میان بافتی، محلی برای زندگی باکتری و قارچ ها نیز به شمار می رود. خشک کن های میوه، با استخراج آب میان بافتی موجود در مواد غذایی، از رشد عوامل موذی و بیماری زا جلوگیری می کنند و در نهایت افزایش ماندگاری و طول عمر این عوامل را به دنبال خواهد داشت.

 

میوه خشک کن ها در دو دسته جریان عمودی و جریان افقی تقسیم بندی می شوند که هر کدام دارای ویژگی ها یمنحصر به فرد خود می باشند.

منبع تولید گرما در خشک کن های جریان عمودی به طور معمول در تحت زیرین دستگاه جایگذاری می شود. این دسته از دستگاه ها، معمولا شکلی گرد دارند و چینش طبقات آنها روی هم انجام می شود. در این نوع از میوه خشک کن ها، باز نگه داشته می شود. قیمت این دسته از دستگاه ها نسبت به نوع افقی خود، بسیار مناسب تر می باشد. همچنین مکان کمی را اشغال می کنند و اصلا جاگیر نیستند.

منبع تولید گرما در خشک کن های جریان افقی در بخش عقبی دستگاه ها، طراحی شده است. در این نوع دستگاه ها، از کنار باز می شود و طبقات آنها به صورت کشویی مورد استفاده قرار می گیرد. بدین صورت می توانید سینی هر طبقه را بدون نیاز به جا به جایی هیچ گونه از سینی های دیگر، خارج نمایید. قیمت این دستگاه ها از نوع جریان عمودی آنها، بالاتر است. توزیع گرمای آن ها نیز به صورت یکنواخت و یکدست انجام می شود. این دسته از میوه خشک کن ها، در اندازه های متفاوتی به بازار عرضه می شوند‌.

 

مزایای دستگاه میوه خشک کن از مواردی هستند که در تعیین قیمت انواع آن و نوع کاربری و خرید بسیار پراهمیت می باشند.

دستگاه های خشک کن سبب می شوند تا مغذی جات طبیعی و ارگانیک درون مواد غذایی به طور کامل حفظ شود. این دستگاه ها، عصاره مواد خوراکی را می گیرند. این در حالی است که اکثر ویتامین و آنزیم آنها درون آنها نگه می دارد. مواد غذایی خشک شده در کارخانجات، دارای نمک و همچنین نگهدارنده های سولفوری می باشند. دستگاه های میوه خشک کن، این ویژگی را ندارند و این خود مزیتی موثر محسوب می شود. کاربرد این دستگاه ها، در منزل بیشتر است و به همین جهت مواد افزودنی مورد استفاده در آنها کامل تحت نظر شما به مواد خوراکی اضافه خواهد شد.

چنانچه مقدار زیادی از یک نوع میوه را دارید که در مدت زمان کم، به طور کامل مصرف نمی شود، می توانید جهت جلوگیری از خرابی و فساد، آنها را توسط میوه خشک کن، خشک نمایید. مواد خوراکی خشک شده، دارای ماندگاری بالاتری از نوع تازه مواد غذایی می باشند. نکته مهم دیگر، آن است که خرید بعضی از مواد خوراکی خشک شده که به صورت آماده در فروشگاه ها موجود می باشد، هزینه بسیاری را می طلبد. به همین جهت، با خشک کردن مواد غذایی خود تا حد مطلوبی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

از مزیت های موثر در خرید دستگاه های میوه خشک کن می توان به کاربری آسان و بدون دردسر آن اشاره نمود. البته قابل ذکر است که کار کردن با هر نوع دستگاهی، نیازمند آزمون و خطا می باشد. به طور کلی، کار کردن با این نوع دستگاه ها، دارای پیچیدگی خاصی نیست. خشک کن های میوه، پروسه خشک کردن مواد خوراکی را بسیار کند و به آهستگی انجام می دهند. به همین جهت است که احتمال کیفیت پایین خروجی این دستگاه ها، بسیار پایین برآورد شده است.

میوه خشک کن ها به طور کلی، دارای ویژگی هایی هستند که به هنگام خرید می بایست آن ها را به طور دقیق مد نظر داشته باشید. توزیع و گردش یکسان گرما در تمامی نقاط دستگاه ها، اندازه و گنجایش آن ها مطابق با میزان نیاز شما، ایجاد صدا های ناهنجار، میزان توان مصرفی این دستگاه ها، میزان گستره دمایی آن ها، متریال به کار رفته در ساخت بدنه میوه خشک کن ها، اشکال مختلف سینی ها و تایمر آنها از جمله نکات مهمی هستند که بهتر است پیش از خرید نهایی خود، بررسی شوند تا خرید شما با انتظارات شما تطابق داشته باشد. 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:13

کدام خردکن قوی و کاربردی است؟

 

آسیاب دستگاهی کارآمد و قدرتمند برای خرد کردن و پودر کردن دانه های سخت و سفت می‌باشد. بعضی از دانه های گیاهی تنها با کمک آسیاب های برقی امکان پودر شدن و استفاده خواهند داشت.

چه محصولاتی را می توان با دستگاه آسیاب کرد؟

تمام محصولات و مواد غذایی به جز مواد خیلی خشک و سفت را می‌توان آسیاب کرد.

موادی مثل؛ زردچوبه، زنجبیل، سنجد، گندم و جو و ... با دستگاه آسیاب به راحتی پودر می‌شوند.

 

ویژگی‌ های دستگاه آسیاب مرغوب:

- فلز خوبی در آن به کار رفته

- تیغه آن محکم است

- بدون لرزش بوده

- جابجایی در سهولت

- دارای شاسی های محکم

 

انواع دستگاه آسیاب:

- آسیاب چکشی

- آسیاب پروانه‌ای یا پره‌ای

دستگاه آسیاب چکشی نسبت به آسیاب پروانه قوی تر و صنعتی تر می باشد.

 

دستگاه آسیاب تیغه‌ای

معمولا از دستگاه آسیاب تیغه‌ای برای آسیاب کردن انواع سبزیجات خشک و همچنین سیر استفاده می شود.

 

دستگاه آسیاب چکشی

دستگاه آسیاب چکشی از ضربه زدن برای خرد کردن مواد غذایی استفاده می کند. برای آسیاب کردن مغزهای سخت که با استفاده از تیغه نمی توان آن ها را به اندازه پودر کرد، از دستگاه آسیاب چکشی استفاده می‌کنند.

 

دستگاه آسیاب ادویه جات

دستگاه آسیاب ادویه نوعی دستگاه آسیاب دانه‌های سخت می‌باشد. دستگاه آسیاب ادویه بیشتر با نام دستگاه آسیاب زردچوبه شناخته می‌شود.

 

دستگاه آسیاب سنجد

این نوع آسیاب تقریبا هر نوع ماده غذایی را آسیاب می‌کند. بعضی از انواع دستگاه آسیاب قابلیت پودر کردن سنجد را حتی با هسته دارند.

 

دستگاه آسیاب گندم و جو

یکی از پرکاربرد ترین دستگاه‌های آسیاب صنعتی، دستگاه آسیاب گندم است که عملیات آسیاب گندم را بسیار راحت کرده است.

 

دستگاه آسیاب گندم رومیزی یا خانگی

ابعاد و شکل ظاهری این نوع دستگاه با نمونه‌ی صنعتی آن متفاوت بوده. شما با تیغه‌های بسیار تیز این دستگاه می‌توانید علاوه بر ادویه جات، گندم، جو و ذرت پودر کنید.

علاوه بر این، قابلیت حمل و نقل آسان این دستگاه باعث راحتی حمل و نقل آن گشته است.

 

کاربردهای دستگاه آسیاب مواد غذایی:

- آسیاب انواع خشکبار

- آسیاب سیر و سبزیجات خشک

- آسیاب شکر

- آسیاب گندم

- آسیاب قهوه

- آسیاب ادویه

 

انواع تیغه های آسیاب:

- پره ای دنده ای

- چکشی

- پین میل

 

جنس بدنه دستگاه آسیاب:

- استیل

- گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک

 

جنس تیغه دستگاه آسیاب:

- استیل

- فولادی

 

ظرفیت تولید دستگاه آسیاب

معمولا دستگاه آسیاب در ظرفیت‌های متفاوتی وجود دارند و بنا به کاربرد متفاوت هستند.

کمترین ظرفیت دستگاه آسیاب برای دستگاه آسیاب عطاری است که 1.5 لیتر است و بازدهی آنها 5 تا 10 کیلوگرم در روز است.

 

قدرت موتور

قدرت موتور دستگاه آسیاب از 1 اسب بخار تا 15 اسب بخار می باشد.

 

نکات لازم جهت افزایش عمر آسیاب‌ خانگی:

- هرگز نباید در تمیز کردن قطعات این وسیله از آب جوش استفاده کنید. مراقب باشید آب وارد موتور آسیاب خانگی نشود.

- قطعات را در معرض حرارت مستقیم قرار ندهید و با شعله آتش آن را خشک نکنید.

- مراقب باشید که مواد سخت و سفت را داخل آسیاب نریزید.

 

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه آسیاب مرغوب به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:07

تهیه انواع کره بادام زمینی، فندوق، پسته

 

از دستگاه کره ساز به منظور تولید کره از دانه های مختلفی همچون بادام زمینی، گردو، پسته و... استفاده می شود.

انواع مدل های کره گیر:

کره گیر برقی

کره گیر دستی

کره گیر بالازن

کره گیر پایین زن

دستگاه کره گیری برقی چربی های موجود در ماست یا شیر را با استفاده از نیروی گریز از مرکز می گیرد اما در کره گیر دستی کره گیری با چرخش اهرمی که بر روی بدنه کره گیر قرار دارد انجام میشود دستگاه های کره گیر بالازن و پایین زن مشابه کره گیر برقی عمل کرده و تفاوت اصلی آنها در محل قرارگیری همزن میباشد.

 

تفاوت دستگاه های کره گیر بالازن و پایین زن

هر دوی این دستگاه ها با ماست کره تولید می کنند و از قابلیت تولید دوغ نیز برخوردارند، اما دارای تفاوت هایی نیز هستند.

- الکتروموتور نوع بالازن در بخش بالای مخزن و الکتروموتور پایین زن در بخش زیرین مخزن واقع شده است.

- کره گیرهای بالازن هم در حالت صنعتی و هم نیمه صنعتی و خانگی قابل تولید می باشند، در صورتیکه کره گیرهای پایین زن تنها بصورت خانگی و نیمه صنعتی طراحی می شوند.

- جنس کره گیرهای پایین زن خانگی از استیل است، اما کره گیرهای خانگی بالازن با متریال آلومینیوم طراحی شده اند و البته با لعاب استیل نیز قابل ساخت می باشند.

 

معرفی محصول

جنس بدنه

بدنه دستگاه های کره گیر ما تماماً از جنسی تولید شده است که امکان زنگ زدگی آنها صفر میباشد.

به صورت عادی آلومینیوم مقاومت بسیاری در مقابل زنگ زدگی دارد ولی با توجه به اینکه این دستگاه ارتباط مستقیمی با مواد لبنی داشته و اهمیت توجه به زنگ زدگی باید بیشتر باشد، تمام تلاش ما بر روی آن بوده که که بر روی بدنه فرآیند آنادایزینگ را انجام دهیم.

این فرآیند لایه محافظ طبیعی آلومینیوم را در مقابل زنگ زدگی چندین هزار برابر ضخیم‌تر کرده و در نتیجه مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی به میزان بسیار بالایی افزایش یافته است.

 

همچنین شایان ذکر است که امکان شستشوی کامل بدنه دستگاه برای تمیز کردن آن مهیا شده است. توجه کنید که در صورت نیاز به تمیز کردن بدنه بیرون، قسمت بیرونی دستگاه که موتور بر روی آن قرار دارد نباید برخوردی با آب داشته باشد و آن را باید با یک دستمال تمیز کنید.

علاوه بر آن به منظور افزایش زیبایی مقاومت بدنه بیرونی، یک لایه رنگ الکترواستاتیک بر روی دستگاه قرار داده ایم تا دستگاه‌ را بیشتر از پیش ضد زنگ تر و ضد خش تر کنیم.

 

موتور دستگاه

موتور استفاده شده در این دستگاه، موتور الکتروژن با توان چرخش ۳۰۰ دور در دقیقه می باشد.

(همانطور که آگاهید الکتروژن از جمله تولید کننده های شناخته شده موتور در داخل کشور می باشد که اکثر محصولات خود را به دلیل کیفیت بالا به کشورهای دیگر صادر می کند.)

یکی از مزیت های چشمگیر موتور استفاده شده در دستگاه، توان خنک شوندگی بالای آن می باشد که این ویژگی مانع بروز مشکل در دستگاه میشود. همچنین موتور به صورت مستقیم به هم زن مخصوص متصل شده باعث می‌شود که چرخش با سرعت بیشتری انجام گیرد.

 

مخزن

ماست به منظور کره گیری به داخل مخزن ریخته می شود. متریالی که برای ساخت مخزن استفاده شده، آلومینیوم است. از جمله مهم ترین دلایل استفاده از این فلز در ساخت مخزن، وزن کم و عدم زنگ زدگی آن در تماس با مایعات می باشد. البته در برخی از کره گیرها بدنه را با استفاده از آلیاژ استیل لعاب داده اند.

 

کلید روشن و خاموش دستگاه

بر روی درب کره گیر کلیدی جهت خاموش و روش کردن موتور نصب گردیده که باعث راحتی استفاده از این دستگاه ها شده است.

 

همزن

برای جدا شدن چربی از بافت ماست، لازم است که ماست بصورت مداوم هم زده شود. انجام این کار توسط همزن که قدرت خود را از موتور دریافت می کند، صورت می گیرد. همزن این دستگاه ها در بخش بالایی و متصل به درب قرار دارد؛ به همین دلیل به این کره گیرها بالازن گفته می شود

 

 

دلایل برتری ما نسبت به سایر فروشندگان

وجود ضمانت نامه

ضمانت نامه یا همان گارانتی در هر دستگاهی نشان دهنده استاندارد بودن دستگاه و کیفیت بالای آن می باشد. شما به هنگام خرید این محصول از ما، از ضمانت نامه نیز برخوردار خواهید بود. وجود گارانتی به شما این اطمینان را می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکلی، دستگاه شما تعویض و یا تعمیر خواهد شد.

موتور پر قدرت و کم صدای دستگاه

دستگاه های کره گیر ما مجهز به موتور پرقدرت و در عین حال کم صدا و بدون لرزش میباشند

بدنه مقاوم

جنس مخزن این دستگاه ها ساخته شده از متریال های مقاوم در برابر زنگ زدگی و سایش میباشند

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 161 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:54

روغن های تولیدی کارخانه ها

 

دستگاه روغن کشی کارخانه ای از جمله دستگاه هایی محسوب می شوند که در تولید و تهیه انواع محصولات طبیعی، سالم و ارگانیک نقش دارند. انواع دانه های روغنی منبع غنی و پراهمیتی جهت دریافت ویتامین و پروتئین به شمار می روند. به همین دلیل هزینه بالاتری نسبت به روغن های حیوانی دارند. شما می توانید پیش از روغن گیری، از این دانه های روغنی به صورت خام نیز استفاده کنید. در ادامه به انواع دستگاه های روغن گیری می پردازیم. دو روش پرس سرد و گرم جهت خارج نمودن روغن از دانه به کار گرفته می شوند.

دستگاه روغن کشی پرس گرم، ابتدا روغن ها را به میزان لازم گرم می نماید. سپس به جهت فشاری که به دانه ها وارد می کنند، روغن از آنها خارج می شود. از این نوع روش، اغلب در کارخانجات بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پرس سرد بهترین نوع روغن گیری را انجام می دهد. دلیل این موضوع، آن است که خواص دانه ها به طور کامل حفظ می شود. همچنین تکنولوژی پرس سرد از نوع گرم آن به گونه سالم تری انجام می شود. چرا که دمای روغن پایین تر از ۴۵ درجه می باشد. از آنجایی که روغن به دست آمده، از روش پرس سرد از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد، این نوع روغن را روغن بکر نامگذاری کرده اند.

با خریداری دستگاه روغن کشی دیگری دغدغه ای در خصوص تهیه، ساخت و مصرف روغن سالم نخواهید داشت. همچنین چنانچه به راه اندازی کسب و کار خانگی علاقه مندید، این حرفه می توانید درآمد زایی مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد. وزن پایین و جابه جایی آسان روغن گیر خانگی باعث شده تا بتواند محبوبیت خاصی را برای خود رقم بزند.

قیمت دستگاه های روغن گیری با توجه به عواملی نظیر ظرفیت و توانی که دارند، می تواند بسیار متفاوت باشد. به هر میزان که ظرفیت و ابعاد این گونه از دستگاه ها بیشتر باشد، قاعدتاً هزینه بالاتری را در بر خواهند داشت.‌ از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه های روغن گیری پرس سرد می توان به نوع مدل موتور و گیربکس نیز اشاره نمود. بدین صورت که می بایست صدای کم تری را از خود نشان دهند.

متریالی که در انواع بخش های روغن گیری، بلبرینگ هایی با کیفیت بالا در بخش گلدانی و یا جابلبرینگی و انواع قطعات خارجی دستگاه که ظاهر آن را تشکیل می دهند، ایستادگی دستگاه و سنسور های مورد استفاده در آنها از جمله نکات مهمی هستند که در تعیین قیمت محصول نهایی نقش مهمی را ایفا می کنند‌.

کارکرد ساده و آسان این نوع دستگاه ها بدون شک از عوامل تأثیرگذاری در محبوبیت این دستگاه محسوب می شود. به طور معمول خریداران دستگاه های روغن گیری، فروشگاه های روغن گیری و عطاری ها می باشد. به همین جهت سادگی عملکرد، محافظت و نگهداری از آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه ها بدون هیچ گونه صدای اضافی طراحی شده اند. به طوری که آلودگی صوتی در محیط ایجاد نمی کنند.

این دستگاه ها، به هنگام روغن گیری هیچ گونه افزودنی در جهت مرطوب کردن دانه های روغنی به کار نمی برند.

همچنین میزان مصرف برق پایینی دارند که از این لحاظ بسیار می توان مقرون به صرفه باشد.

طراحی خاص این دستگاه ها به کاربران این امکان را می دهد تا در صورت بروز فشار های نامتناسب، دستگاه به صورت اتومات و خودکار متوقف شود.

جا به جایی آسان این دستگاه ها، از جمله مواردی است که این دستگاه را بسیار محبوب می سازد‌.

این دستگاه می تواند روغن گیری انواع دانه های روغنی نرم و سخت را انجام دهد. این ویژگی از آن دسته از خصوصیاتی محسوب می شود که محبوبیت بالایی را برای آن به وجود آورده است. بدین منظور، می بایست تغییراتی را در تنظیمات دستگاه لحاظ کرد. برای نمونه، پروسه روغن گیری برای دانه بادام و کنجد متفاوت می باشد. منشأ این اختلاف، جنس های مختلف دانه ها، ابعاد و اندازه دانه ها و درصد روان نهفته در هر دانه می باشد.

این دستگاه به جهت متریال اولیه مرغوبی که در ساخت آن به کار گرفته شده است، دارای ماندگاری و عمر مفید بالایی می باشد و استهلاک ناچیزی را دارد.

پیشنهاد می کنیم چنانچه قصد خرید دستگاه های روغن کشی ویژه کارخانجات را دارید، ابتدا تمامی نکات مثبت و منفی مدل مد نظر خود را به طور کامل بررسی کنید. همچنین می تواند از افرادی که در این زمینه دارای تخصص، تجربه و مهارت کافی هستند، مشورت بگیرید. توصیه می کنیم که حتما پیش از خرید، قیمت ها را ازون یک منبع موثق پیگیری کنید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید. بدین صورت مسیر خرید شما هموار تر می شود.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:15

 تهیه کره بادام زمینی با کیفیت

 

دستگاه ساخت کره بادام زمینی از آن دسته از دستگاه هایی محسوب می شود که در دمای امروز بسیار پرمصرف می باشد. به کمک این وسیله می توانید کره بادام زمینی ارگانیک تهیه نمایید. این وسیله دارای موتور قدرتمندی است که دور گردش بالایی دارد. البته می توانید با استفاده از تنظیم برق میزان سرعت آن را کاهش و یا افزایش دهید. جنس تیغه های استفاده شده در ساخت این دستگاه، فولاد درجه یک می باشد. تیغه های این دستگاه می توانند با نیروی محرکه موتور، دانه های بادام زمینی را خرد نمایند. البته نکته جالب آن است که این دستگاه ویژه بادام زمینی نمی باشد. بدین منظور که شما می توانید کره انواع دانه های خوراکی نظیر پسته، فندق و گردو را بدون هیچ مشکلی تهیه نمایید. کره بادام زمینی از جمله وعده های غذایی کامل به شمار می رود که در پنجاه سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بدنه دستگاه کره بادام زمینی از استیل ساخته شده است. تهیه این گونه از دستگاه ها کاملا تحت دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود. از خصوصیات بارز این دستگاه، نحوه کارکرد آن می باشد که بسیار ساده طراحی شده است. به گونه ای که مصرف کنندگان بدون هیچ پیش زمینه و آموزش خاصی در این حوزه، می توانند آن را به تنهایی به راه بیاندازند. نکته مهم دیگر این دستگاه آن است که هیچ گونه صداهای ناهنجار از خود نشر نمی دهد. از آنجایی که مواد اولیه این دستگاه بسیار مرغوب و با کیفیت انتخاب می شوند، عمر قطعات آن نیز افزایش می یابد و سبب شده تا این دستگاه، مقاومت سایشی بالایی را داشته باشد. پیج هایی روی بدنه آن طراحی شده اند که کاربران می توانند با استفاده از آن میزان نرمی و زبری کره را اندازه گیری نمایند. همچنین در ساخت این دستگاه، از سیستم کنترل سرعت موتور استفاده شده است. از طریق این عامل می توانید میزان مصرف انرژی تولید شده را تا حدود بسیاری کاهش دهید.

از مزایای دستگاه تولید کره بادام زمینی می توان به ظرفیت بالای تولید آن اشاره نمود. این ویژگی سبب شده تا اغلب در مراکز ویژه ای مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه حجم زیادی را اشغال نمی کند و دارای وزن نسبتا سبکی می باشد. معمولا قیمت مقرون به صرفه و معقولی دارد. این دستگاه لرزشی را از خود نشان نمی دهد. در این دستگاه از سنگ های طبیعی استفاده شده است. همچنین دارای خصوصیتی مبنی بر تنظیم سنگ جهت زبری و نرمی می باشد.

 

نحوه کارکرد این دستگاه با توجه به مدل دستگاه شما می توان بسیار متفاوت باشد. برخی از انواع این گونه دستگاه ها از طریق آسیاب کردن مغز مواد خوراکی و یا دانه ها، پروسه کره گیری را انجام می دهند. این در حالی است که در برخی دیگر از این دستگاه ها، با فشار و پرس کردن دانه ها این کار را انجام می دهند.

 

 

دستگاه کره بادام زمینی در انواع مدل های متفاوتی به بازار عرضه می شود که هر یک از آنها در صنایع مختلف مواد غذایی کاربرد دارند. چنانچه به مصرف مواد مغذی و کره بادام زمینی ارگانیک علاقه مندید، با خریداری این محصول می توانید در منزل شخصی خود به طور کاملا طبیعی این پروسه را انجام دهید. همچنین چنانچه تمایل دارید کسب و کار خانگی را برای خود انجام دهید، خرید این وسیله می تواند انتخاب خوبی برای شما محسوب شود. درآمد مطلوبی را نیز می توانید از این حرفه کسب نمایید. همچنین به جهت آنکه این وسیله چندین نوع کره را می تواند تهیه کند، بسیار در رشد و توسعه کسب و کار شما تاثیرگذاری مثبتی را خواهد داشت. موارد ایمنی و بهداشتی به طور کامل در این گونه دستگاه ها به کار گرفته شده است. به طوری که محفظه هایی با قابلیت شست و شو دارند و از جنس استیل ساخته می شوند. همچنین دارای تنظیماتی هستند که موارد ایمنی را پوشش دهی می کنند.

 

تعیین میزان قیمت دستگاه ساخت کره بادام زمینی به نوع و کیفیت مواد اولیه ای بستگی دارد که در در تهیه آن ها به کار گرفته می شود. پیشنهاد می کنیم حتما در ابتدا از منابع معتبر فعال در این زمینه کمک بگیرید تا مسیر خرید آسان تری را طی نمایید. همچنین جهت کسب اطمینان بیشتر می توانید قیمت های سایت های مختلف را بررسی کنید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:10

تهیه ارده با کیفیت و اصل

 

با پیشرفت گستره علم تقریبا تمامی نیاز های بشر قابل حل می باشند. از انواع این نیاز ها می توان به تولید و ساخت محصولات خانگی اعم از ارده اشاره نمود. این نیاز، از طریق دستگاه ارده برطرف شده است. دستگاه ارده در مدل های گوناگونی به بازار عرضه می شود. حجم دستگاه های خانگی در مقایسه با دستگاه های صنعتی پایین تر می باشند. این نوع دستگاه ها قابلیت تهیه ارده و انواع دیگری از دانه های روغنی با ظرفیت بالایی را دارا می باشند. آلودگی صوتی کمی دارند. در ساختار آنها از سنگ های طبیعی استفاده شده است. از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند و قیمت آنها به نسبت کارکرد و کیفیت مرغوبی که دارند، بسیار مقرون به صرفه و معقولی تعیین شده است. همچنین مصرف انرژی پایینی را نیز دارند و در صورت لزوم می توانید نرمی و زبری سنگ ها را تنظیم نمایید‌.

دستگاه های ارده گیر قابلیت کارکرد بدون هیچ گونه وقفه ای را دارند. همچنین بدنه این نوع دستگاه ها با پوششی از جنس استیل پوشیده شده است.

 

دستگاه ارده جهت تولید و تهیه ارده از کنجد به کار برده می شود. از تفاوت هایی که این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه ها دارد، می توان به حجم پایین آن و سرعت بالای تولید اشاره نمود. همچنین می توانید از طریق این دستگاه کره دانه های روغنی دیگری را نظیر فندق، بادام زمینی و پسته را به دست آورید.

 

دستگاه ارده گیری در دو مدل تحت عنوان های ساده و فول آپشن به بازار عرضه می گردند. متقاضیان می توانند با توجه به نیاز خود هر کدام را خریداری نمایند. عملکرد نوع ساده این دستگاه به گونه ای است که می توانید به صورت آرام با استفاده از دست خود آن را تغذیه نمایید. نکته مهم درباره این نوع محصول آن است که باید حتما توجه کنید که میزان دانه های ورودی به دستگاه از یک حد خاصی فراتر نرود. چرا که سبب می شود تیغه های دستگاه گیر کنند. همچنین اپراتور دستگاه می بایست، در حین کار به صورت مداوم دستگاه را تغذیه کند.

مدل فول آپشن این دستگاه دارای فیدر و یا تغذیه کننده ای اتومات می باشد. بدین صورت که می توانید به آسانی دانه های روغنی مد نظر خود را درون قیف فیدر بریزید و سپس دستگاه را روشن نمایید. فیدر این امکان را به مصرف کننده می دهد تا میزان سرعت ورودی دانه به دستگاه را از طریق اینورتر تنظیم نماید.

به هنگام خرید پیشنهاد می کنیم چند ویژگی را حتما مد نظر داشته باشید‌. در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

ارده خروجی می بایست بافتی بسیار نرم و با کیفیت بالایی داشته باشد. لوله بازگشت تعبیه شده در ساختار آن، این امکان را برای مصرف کنندگان به وجود می آورد که کره خروجی را با انواع افزودنی های مختلف نظیر اسانس های خوراکی و کاکائو تلفیق نمایند.

تمامی قطعات مورد استفاده در این دستگاه از جنس استیل باشند.

نحوه کارکرد آسان و تنظیمات مربوط به دستگاه نیز از عوامل مهم در خرید آن محسوب می شود.

این دستگاه علاوه بر آنکه پروسه ارده گیری را انجام می دهد، می تواند کره انواع دانه های خوراکی را نیز تهیه کند. شما می توانید تنها با ایجاد تغییراتی در تیغه های آن، به صورتی آسان ارده یا کره مد نظرتان را با کیفیت بالایی تهیه کنید.

به هنگام گرم شدن تیغه های دستگاه و سیلندرها در اثر استفاده طولانی مدت، این دستگاه با امکان اتصال سیستم گردش آب درون سیلندر، دمای دستگاه را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

 

از آنجایی که دستگاه ارده گیری در مدل های مختلف و در ابعاد گوناگونی طراحی و ساخته می شوند، دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند. مخاطبان با توجه به نیاز خود و بر اساس میزان فروشی که دارند، مدل مد نظر خود را انتخاب می کنند و پس از بررسی تمامی نکات مثبت و منفی آن جهت خرید از یک منبع معتبر اقدام می نمایند.

تفاوت قیمت هایی که ممکن است در منابع مختلف ببینید، به عوامل مختلفی بستگی دارند که از انواع آنها می توان به اندازه و میزان ظرفیت آنها اشاره نمود. قاعدتاً هر که میزان ظرفیت این دستگاه ها بیشتر باشد، هزینه های بالاتری را در برخواهند داشت. حتما پیشنهاد می کنیم پیش از تصمیم گیری نهایی خود جهت خرید، قیمت های منابع دیگر را بررسی کنید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید. برخی از نمایندگی ها نیز خدمات پس از فروش و گارانتی را برای مشتریان خود در نظر می گیرند. بدین منظور که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با مراجعه به نمایندگی محصول خود، آن را تعمیر نمایید‌‌.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:38

تهیه ارده مناسب و مرغوب

 

همانطور که می دانید ارده از قدیمی ترین مواد خوراکی محبوب نزد ایرانیان محسوب می شود که در فصل زمستان مشتریان زیادی را خواهد داشت. طعم لذیذ ارده متناسب با کیفیت کنجدی می باشد که در ارده گیری به کار برده می شود. چرا که هر چه میزان کیفیت مواد اولیه (کنجد) بیشتر باشد، به طبع خروجی (ارده) نیز به دست می آید.

دستگاه ارده گیری از آن دسته از دستگاه هایی می باشد که در سال های اخیر بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. سه سبک از این دستگاه در کشورمان تولید می شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

این دستگاه ها می توانند ۲۴ ساعت شبانه روز را بدون هیچ‌گونه وقفه ای کار کنند.

با کار گذاشتن قطعه اینورتر داخل دستگاه ها می توانید مصرف برق را تا حدود ۶۰ درصد از میزان طبیعی آن کاهش دهید‌.

ظرفیت تولید ارده توسط این دستگاه ها، مابین ۱/۵ تا ۳۰ کیلوگرم در ساعت محاسبه شده است.

بدنه دستگاه های ارده گیری نیز تماما توسط استیل پوشیده شده اند.

 

دستگاه های ارده گیری به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شوند. در روش سنتی، پروسه ارده گیری توسط سنگ انجام می شود. این در حالی است که در روش صنعتی، تیغه هایی از جنس استیل جایگزین سنگ شده‌اند. از آنجایی که در روش صنعتی، تیغه ها مدام با سرعت بالا در حال گردش هستند، ظرفیت بیشتری را نیز در مقایسه با نوع سنتی این دستگاه دارا می باشد. در ادامه به انواع دستگاه های ارده گیری می پردازیم.

دستگاه ارده گیری با سنگ طبیعی دارای سرعت پایینی است که دارای ابعاد بزرگی می باشد که فضای زیادی را اشغال می کند. قیمت بالا نیز از جمله ویژگی های این محصول به شمار می رود. اما طعم ارده آن نسبت به دیگر انواع این دستگاه بسیار لذیذتر می باشد. از معایب این دستگاه می توان به عدم تنظیم زبری و نرمی ارده اشاره نمود. تمیز کردن قطعات این دستگاه نیز در مقایسه با دیگر انواع دستگاه ها مشکل تر می باشد.

دستگاه ارده گیری با سنگ مصنوعی ابعاد کوچکتری دارد. این در حالی است که از ظرفیت بالایی برخوردار است. به همین جهت خریداری این نوع دستگاه ها بسیار به لحاظ هزینه و کارایی معقول تر می باشد. نکته مهم آن است که کیفیت دستگاه های ارده گیری با سنگ طبیعی را ندارد. این دستگاه قابلیتی تحت عنوان تنظیم زبری و نرمی ارده را دارد. این امکان با ایجاد تغییراتی در فاصله میان تیغه ها به وجود می آید‌. این نوع دستگاه برای مصارف دیگری نظیر تهیه‌ی کره پسته و گردو نیز کاربرد دارد. نظافت و شست و شوی این دستگاه نیز به جهت جنس استیل آن به راحتی انجام می شود.

دستگاه ارده گیری با کاردون فلزی کاربرد آسانی دارد. اما از لحاظ اقتصادی چندان مقرون به صرفه نمی باشد. امکان تنظیم زبری و نرمی ارده در این دستگاه نیز وجود ندارد. این نوع دستگاه ها از جمله وسایل با قیمت بالا محسوب می شوند.

چنانچه قصد خرید دستگاه ارده گیری را دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا ویژگی های مثبت و منفی مدل های مد نظر خود را به طور کامل بررسی کنید. اندازه و ابعاد دستگاه های ارده گیری، قابلیت نظافت ساده آن، ایجاد تنظیماتی در نرمی و زبری ارده، قیمت معقول و متناسب آن، میزان سرعت تولید و تهیه محصول و جنس متریال اولیه به کار گرفته شده در ساخت آن از جمله ویژگی های این دسته از محصولات می باشند که در هنگام خرید می بایست به آنها توجه کافی را داشت. همچنین دقت کنید که حتما گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد. بدین صورت هنگام بروز هر گونه مشکلی می توانید به نمایندگی آن مراجعه نمایید. با خریداری این محصول، با یک تیر چند نشان می زنید. به این منظور که می توانید از دانه های مختلف چندین نوع کره را تهیه کنید‌. این دستگاه با برق شهری و صنعتی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نکته مهم در خرید این محصول آن است که حتما پیش از تصمیم نهایی خود برای خرید، از مشتریان قبلی مدل مد نظر خود، تحقیق و پرس و جو نمایید. همچنین می توانید از افرادی که در این زمینه دارای تجربه بالاتری هستند، مشورت بخواهید تا مسیر کم چالش تری را تجربه کنید.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:29

روغن طبیعی و اصل با دستگاه های روغن گیری خانگی

 

دستگاه های روغن کشی از جمله دستگاه هایی محسوب می شوند که در تولید و تهیه انواع محصولات طبیعی، سالم و ارگانیک نقش دارند. انواع دانه های روغنی منبع غنی و پراهمیتی جهت دریافت ویتامین و پروتئین به شمار می روند. به همین دلیل هزینه بالاتری نسبت به روغن های حیوانی دارند. شما می توانید پیش از روغن گیری، از این دانه های روغنی به صورت خام نیز استفاده کنید. در ادامه به انواع دستگاه های روغن گیری می پردازیم. دو روش پرس سرد و گرم جهت خارج نمودن روغن از دانه به کار گرفته می شوند.

دستگاه روغن کشی پرس گرم، ابتدا روغن ها را به میزان لازم گرم می نماید. سپس به جهت فشاری که به دانه ها وارد می کنند، روغن از آنها خارج می شود. از این نوع روش، اغلب در کارخانجات بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پرس سرد بهترین نوع روغن گیری را انجام می دهد. دلیل این موضوع، آن است که خواص دانه ها به طور کامل حفظ می شود. همچنین تکنولوژی پرس سرد از نوع گرم آن به گونه سالم تری انجام می شود. چرا که دمای روغن پایین تر از ۴۵ درجه می باشد. از آنجایی که روغن به دست آمده، از روش پرس سرد از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد، این نوع روغن را روغن بکر نامگذاری کرده اند.

با خریداری دستگاه روغن کشی دیگری دغدغه ای در خصوص تهیه، ساخت و مصرف روغن سالم نخواهید داشت. همچنین چنانچه به راه اندازی کسب و کار خانگی علاقه مندید، این حرفه می توانید درآمد زایی مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد. وزن پایین و جابه جایی آسان روغن گیر خانگی باعث شده تا بتواند محبوبیت خاصی را برای خود رقم بزند.

قیمت دستگاه های روغن گیری با توجه به عواملی نظیر ظرفیت و توانی که دارند، می تواند بسیار متفاوت باشد. به هر میزان که ظرفیت و ابعاد این گونه از دستگاه ها بیشتر باشد، قاعدتاً هزینه بالاتری را در بر خواهند داشت.‌ از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه های روغن گیری پرس سرد می توان به نوع مدل موتور و گیربکس نیز اشاره نمود. بدین صورت که می بایست صدای کم تری را از خود نشان دهند.

متریالی که در انواع بخش های روغن گیری، بلبرینگ هایی با کیفیت بالا در بخش گلدانی و یا جابلبرینگی و انواع قطعات خارجی دستگاه که ظاهر آن را تشکیل می دهند، ایستادگی دستگاه و سنسور های مورد استفاده در آنها از جمله نکات مهمی هستند که در تعیین قیمت محصول نهایی نقش مهمی را ایفا می کنند‌.

نکته مهمی که در کارکرد این دستگاه ها بسیار مورد توجه می باشد، عملکرد ۲۴ ساعته این دستگاه می باشد.

ظرفیت این دستگاه ها با توجه به مدل های مختلفی که دارند، می تواند دارای نوساناتی باشد. به طور معمول از ۴ کیلوگرم تا ۲۰ کیلوگرم را می توانند پوشش دهند.

طراحی بدنه این محصولات، از جنس استیل می باشد. وزن آنها نیز بسته به نوع و مدلی که دارند، در بازه حدودی ۲۲ تا ۶۵۰ می تواند متغیر باشد.

این نوع دستگاه ها هیچ گونه محدودیتی در روغن کشی انواع دانه های متفاوت ندارند. به طوری که می توانند روغن انواع دانه های روغنی نظیر تخم کدو، زیره، گردو، تخم کتان، تخم کدو، آرگان، پودر نارگیل، فندق، ذرت، آفتابگردان، بادام شیرین و تلخ، خشخاش، پسته، کلزا، هسته آلبالو و انار را تهیه نمایند.

جهت روغن گیری از دانه ها به افزودن رطوبت به آنها نیازی نیست. همچنین این نوع دستگاه ها از مصرف برق کمی برخوردارند.

طراحی ویژه این دستگاه به گونه ای است که در صورت ایجاد فشار غیر متعارف، دستگاه به صورت خودکار در این مواقع اضطراری متوقف خواهد شد.

طراحی خاص،زیبا و امکان جا به جایی آسان آن، از جمله مواردی است که می تواند آن را نزد مخاطبان خود بسیار محبوب نماید.

 

پیشنهاد می کنیم چنانچه قصد خرید دستگاه های روغن کشی را دارید، ابتدا تمامی نکات مثبت و منفی مدل مد نظر خود را به طور کامل بررسی کنید. همچنین می تواند از افرادی که در این زمینه دارای تخصص، تجربه و مهارت کافی هستند، مشورت بگیرید. توصیه می کنیم که حتما پیش از خرید، قیمت ها را ازون یک منبع موثق پیگیری کنید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید. بدین صورت مسیر خرید شما هموار تر می شود

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:20

کیفیت روغن در دستگاه های روغن گیری خانگی

 

دستگاه روغن گیری که به نام روغن کشی نیز شناخته می شود، از پراهمیت ترین دستگاه ها در تولید و تهیه انواع محصولات طبیعی و ارگانیک محسوب می شود. دانه های روغنی منبعی غنی از ویتامین ها و پروتئین ها به شمار می روند. به همین جهت هزینه بالاتری نسبت به روغن های حیوانی دارند. البته که می توان پیش از روغنگیری، این دسته از محصولات را به صورت خام نیز مصرف نمود. دستگاه های روغن گیری به دو روش روغن دانه ها را استخراج می نمایند: روش های پرس گرم و پرس سرد. در ادامه به معرفی مختصری از هر یک می پردازیم.

در دستگاه روغنگیری پرس گرم، ابتدا دانه های مد نظر را با حرارت گرم می کنند.‌ سپس با آن ها را تحت فشار زیادی قرار می دهند. به صورتی که روغن از آنها خارج شود.‌ این روش اغلب در کارخانجات صنعتی پرکاربرد می باشد. این نوع دستگاه ها، می توانند روغن های مختلفی از دانه های روغنی را تهیه نمایند. ذرت، آفتابگردان، بادام و پسته از جمله مواردی هستند که با استفاده از این دستگاه می توان روغن آن ها را استخراج نمود.

پرس سرد، بهترین نوع روش روغن گیری به شمار می رود. به جهت آنکه خاصیت دانه ها را به طور کامل پس از روغن گیری حفظ می نماید. نکته مهم آن است که تکنولوژی پرس سرد در مقایسه با پرس گرم سالم تر می باشد.

این دستگاه ها می توانند به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت باشند.

به طور معمول میزان ظرفیت آن ها بین ۴ تا ۲۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

کارکرد ساده و آسان این نوع دستگاه ها بدون شک از عوامل تأثیرگذاری در محبوبیت این دستگاه محسوب می شود. به طور معمول خریداران دستگاه های روغن گیری، فروشگاه های روغن گیری و عطاری ها می باشد. به همین جهت سادگی عملکرد، محافظت و نگهداری از آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه ها بدون هیچ گونه صدای اضافی طراحی شده اند. به طوری که آلودگی صوتی در محیط ایجاد نمی کنند.

این دستگاه ها، به هنگام روغن گیری هیچ گونه افزودنی در جهت مرطوب کردن دانه های روغنی به کار نمی برند.

همچنین میزان مصرف برق پایینی دارند که از این لحاظ بسیار می توان مقرون به صرفه باشد.

طراحی خاص این دستگاه ها به کاربران این امکان را می دهد تا در صورت بروز فشار های نامتناسب، دستگاه به صورت اتومات و خودکار متوقف شود.

جا به جایی آسان این دستگاه ها، از جمله مواردی است که این دستگاه را بسیار محبوب می سازد‌.

این دستگاه می تواند روغن گیری انواع دانه های روغنی نرم و سخت را انجام دهد. این ویژگی از آن دسته از خصوصیاتی محسوب می شود که محبوبیت بالایی را برای آن به وجود آورده است. بدین منظور، می بایست تغییراتی را در تنظیمات دستگاه لحاظ کرد. برای نمونه، پروسه روغن گیری برای دانه بادام و کنجد متفاوت می باشد. منشأ این اختلاف، جنس های مختلف دانه ها، ابعاد و اندازه دانه ها و درصد روان نهفته در هر دانه می باشد.

این دستگاه به جهت متریال اولیه مرغوبی که در ساخت آن به کار گرفته شده است، دارای ماندگاری و عمر مفید بالایی می باشد و استهلاک ناچیزی را دارد.

 

 

قیمت دستگاه های روغن گیری با توجه به نوساناتی که در بازار می باشد، مدام در حال تغییر است. همانطور که می دانید این دستگاه ها در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند. تفاوت قیمت آنها نیز به دلیل میزان ظرفیت و توان شان متغیر می باشد. بدین صورت که هر چه ابعاد و میزان ظرفیت این دستگاه ها بیشتر باشد، هزینه بالاتری را در بر خواهند داشت. از دیگر فاکتور های مهمی که در تعیین قیمت دستگاه های روغن کشی موثر می باشد، می توان به مدل موتور و گیربکس این لوازم نیز اشاره نمود.

چنانچه تصمیم نهایی خود را مبنی بر خریداری این دستگاه گرفته اید، پیشنهاد می کنیم در ابتدا تمامی نکات مثبت و منفی مدل مد نظر خود را بررسی نمایید. همچنین می توانید از چندین منبع قیمت مدل مورد نظرتان را بررسی کنید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید. به علاوه، افراد آگاه و با تجربه در این زمینه می توانند شما را در خریدتان یاری نمایند‌. بدین صورت مسیر خرید برای شما آسان تر رقم خواهد خورد

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:08

روغن گیاهی مرغوب

 

فرایند روغن گیری از گذشته، از انواع مشاغل تخصصی به شمار می رفته است. امروزه نیز عطاران و عصاران بسیاری در این زمینه فعال هستند و به کسب درآمد مشغولند. پروسه این کار، به گونه ای است که بر روی گیاهان و دانه های روغنی عملیات های متفاوتی را اجرا می نمایند.

دستگاه روغن گیری از جمله ماشین آلات صنعتی به شمار می رود که دانه های روغنی را پرس می کند و روغن نهفته در آن ها استخراج می نماید. روغن هایی که از این دانه ها تهیه می شوند، دارای خواص درمانی و بهداشتی مختلفی می باشند. در انواع مراکز تولید این گونه دستگاه ها، دو روش را به کار می برند: روغن گیری پرس گرم و روغن گیری پرس سرد. در ادامه به معرفی مختصری از آن ها می پردازیم.

دستگاه روغن کشی سرد، برای روغن گیری دانه های روغنی نظیر فندق، بادام زمینی، پسته، سیاه دانه و کنجد به کار برده می شود. این دانه ها از طریق اکسترودر وارد قیف می شوند.‌ پس از پرس کردن دانه ها، روغن درون آنها خارج می شود و تفاله آن ها برجای می ماند. این تفاله ها، جهت خوراک دام ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه روغن گیری گرم برای موقعیتی پرکاربرد می باشد که دانه ها در ابتدا با دمایی بیش از ۱۰۰ درجه سانتی گراد پخته شده باشند. سپس به درون اکسترودر وارد می شوند و پروسه روغن کشی انجام می شود. این در حالی است که حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد روغن درون دانه ها موجود می باشد. این روغن نهفته، توسط انواع روش های شیمیایی استخراج می گردد.

نخستین و پر اهمیت ترین خصوصیتی که می بایست برای یک دستگاه روغن گیری مد نظر داشته باشید، نوع استخراج روغن از دستگاه به شمار می رود. سپس می توانست ظرفیت تهیه و تولید روغن در ساعت را بررسی کنید. از آنجایی که دستگاه های روغن کشی، دارای انواع مختلفی هستند، ظرفیت آنها می تواند از ۵ کیلوگرم تا ۷۵ کیلوگرم در ساعت متغیر باشد.

معمولا طراحی دستگاه های روغن کشی را به گونه ای انجام می دهند تا قطعات آنها از هم به راحتی جداسازی شوند. به همین جهت برای تمیز کردن و نظافت آن ها مشکلی ایجاد نمی شود. 

طراحی بدنه این محصولات، از جنس استیل می باشد. وزن آنها نیز بسته به نوع و مدلی که دارند، در بازه حدودی ۲۲ تا ۶۵۰ می تواند متغیر باشد.

این نوع دستگاه ها هیچ گونه محدودیتی در روغن کشی انواع دانه های متفاوت ندارند. به طوری که می توانند روغن انواع دانه های روغنی نظیر تخم کدو، زیره، گردو، تخم کتان، تخم کدو، آرگان، پودر نارگیل، فندق، ذرت، آفتابگردان، بادام شیرین و تلخ، خشخاش، پسته، کلزا، هسته آلبالو و انار را تهیه نمایند.

جهت روغن گیری از دانه ها به افزودن رطوبت به آنها نیازی نیست. همچنین این نوع دستگاه ها از مصرف برق کمی برخوردارند.

طراحی ویژه این دستگاه به گونه ای است که در صورت ایجاد فشار غیر متعارف، دستگاه به صورت خودکار در این مواقع اضطراری متوقف خواهد شد.

طراحی خاص،زیبا و امکان جا به جایی آسان آن، از جمله مواردی است که می تواند آن را نزد مخاطبان خود بسیار محبوب نماید.

 

کارکرد ساده و آسان این نوع دستگاه ها بدون شک از عوامل تأثیرگذاری در محبوبیت این دستگاه محسوب می شود. به طور معمول خریداران دستگاه های روغن گیری، فروشگاه های روغن گیری و عطاری ها می باشد. به همین جهت سادگی عملکرد، محافظت و نگهداری از آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه ها بدون هیچ گونه صدای اضافی طراحی شده اند. به طوری که آلودگی صوتی در محیط ایجاد نمی کنند.

 

دستگاه های روغن گیری، در انواع مدل های مختلفی به بازار عرضه می گردند‌‌ که هر کدام از آنها دارای نکات مثبت و منفی ویژه ای می باشند. همچنین دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. تفاوت هزینه های آنها به فاکتور های مختلفی وابسته است. نوع و جنس متریالی که در مواد اولیه این دستگاه ها به کار برده می شود، می تواند بسیار در تعیین قیمت آنها تاثیرگذار باشد‌. ظرفیت و میزان توان آنها نیز از دیگر عواملی است که اختلاف قیمت ها را سبب می شود. چنانچه قصد خرید این نوع دستگاه ها را دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا از چندین منبع متفاوت، قیمت مدل مد نظر خود را بررسی کنید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید. همچنین می توانید از افراد باتجربه و آگاه در این زمینه مشورت بگیرید تا مسیر خرید برای شما آسان تر طی شود.  

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:25

 روشنایی در هوشمند سازی منازل

 

بدیهی است که تامین روشنایی در فضای شب و محیط های تاریک، از جمله احتیاجات ضروری انسان به شمار می رود. این مورد سبب شد تا انسان به دنبال راه حلی جهت رفع تاریکی باشد و در این زمینه نیز پژوهش های بسیاری انجام گرفت. بر اثر گذشت زمان، تامین روشنایی جهت یافتن محل زندگی ارتقا پیدا کرد و در نهایت، لامپ، کلید های برق در خانه و سیستم های برق کشی مورد استفاده قرار گرفت. از آنجایی که علم به صورت گسترده و سریع در حال پیشرفت می باشد، امروزه کلید های لمسی جایگزین مناسبی برای کلید های برق سنتی به شمار می روند. کلید های لمسی دارای کاربرد و طراحی زیبایی می باشند که با لمس انگشتان دست فعالیت می کنند. نکته مهم آن است که عمر و کارایی بیشتری نسبت به کلیت های برق سنتی دارند. چرا که جریان ثابتی از آن ها عبور می کند. به همین جهت دارای قدرت تفکیک نسبتا بالایی نیز می باشد. همچنین در تکنولوژی ساخت و تهیه آن از تجهیزات و قطعات مکانیکی بهره گرفته شده است.

انواع کلید های لمسی شامل دارای سه نوع می باشند. کلید های لمسی مقاومتی، کلید های لمسی خازنی و کلید های لمسی پیرو الکتریک‌.

کلید و پریز لمسی به آسانی می توانند جایگزین مناسبی برای کلید و پریز های سابق شما باشند. به دلیل اینکه از تنوع بسیاری در طراحی ظاهری خود دارند، باعث می شوند تا به راحتی با دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگی برقرار نمایند. این دسته از کلید ها اضافه بر ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی که در ساختارشان به کار گرفته شده است، می توانند سطح کیفیت زندگی شما را نیز تحت تأثیر قرار دهند. بر اساس همین موضوع، تعویض کلید و پریز قدیمی منزلتان، از جمله گام های اولیه در جهت داشتن خانه و یا اداره ای هوشمند محسوب می شود.

نکته قابل توجه آن است که بعضی از کلید های لمسی، غیر هوشمند می باشد و شما تنها با لمس انگشتان می توانید برق منزلتان را خاموش و یا روشن نمایید. این در حالی است که کلید های هوشمند می توانند از راه دور نیز از طریق ریموت و یا اپلیکیشن موجود در موبایل و یا کامپیوتر تمامی بخش های خانه را کنترل نمایند. نکته بسیار پراهمیت آن است که از طریق اپلیکیشن می توان در هر نقطه ای از دنیا این ارتباط را برقرار نمود. طراحی کلید های لمسی به گونه ای بوده است که مقاومت بالایی در برابر روشن شدن همه برق ها داشته باشند. دقت داشته باشید که در محاسبات الکترونیکی می بایست تمامی استاندارد های لازم به درستی رعایت شوند تا امنیت و اطمینان خاطر بیشتری به دست آید.

کلید لمسی برق در دو نوع ساده و هوشمند به بازار عرضه می گردد. مدل های ساده این دسته از کلید ها، می توانند به وای فای متصل شوند و با تلفن همراه نیز قابلیت کنترل را دارند. مدل های ساده کلید های لمسی همان کار کلید برق مکانیکی را انجام می دهند. معیار مهم دیگر در رابطه با تعیین قیمت کلید های لمسی، تعداد پل می باشد. به صورتی که هر چقدر تعداد پل ها بیشتر باشد، هزینه خرید آن به طبع از آن افزایش پیدا می کند. دیگر فاکتوری که در تعیین قیمت کلید های لمسی بسیار تأثیرگذار می باشد، برند این دسته از محصولات به شمار می رود. برند های معتبر زیادی به بازار این محصول را با کیفیت و هزینه های متفاوتی ارائه می دهند. پیشنهاد می کنیم ابتدا نکات مثبت و منفی و تحلیل ظاهر و کارایی آنها را در نظر بگیرید. سپس کیفیت و کاربرد آن ها را با قیمت های آن ها تطابق دهید. همچنین می تواند از چندین منبع تحقیق کنید و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

روش نصب این نوع کلید ها نیز بسیار آسان می باشد و مشابه کلید های قدیم است. کاربران می توانند آن ها را به جای کلید های سابق خود نصب نمایند. بدین منظور که احتیاجی به ابزار، تجهیزات و یا قطعات اضافه و ویژه ای ندارند. سیستم روشنایی منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل اهمیت آن توصیه می کنیم از کلید های لمسی هوشمند بهره بگیرید. استفاده از این دسته از کلید ها، قطعا در کیفیت و سطح زندگی شما اهمیت زیادی را خواهد داشت.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:29

 پارو ویروس در سگ ها

با توجه به تحقیقات انجام داده شده متوجه شدیم که نگهداری حیوانات خانگی می‌تواند باعث درمان بسیاری از بیماری های روحی مانند افسردگی شود. اما باید توجه داشت که نگهداری از این حیوانات مانند سگ و گربه می تواند پیامدهای منفی داشته باشد.

اگر که شما اطلاعات کمی در مورد بیماریهای حیوانات خانگی خود داشته باشید؛ میتواند باعث آسیب رسیدن به خود حیوان و درگیر شدن خودتان با آن بیماری شود.از همین جهت لازم است که اطلاعات خود را در مورد انواع بیماری سگها و روشهای تشخیص آنها را افزایش دهیم.

در ادامه مطلب قصد داریم که شما را با انواع بیماریها آشنا کنیم.

 

بیماری پارو ویروس

بیماری پارو ویروس یک نوع بیماری ویروسی سگها می‌باشد که به شدت مسری بوده و اغلب در حیوانات دیده می‌شود که واکسینه نشده اند.

در نوع اول این بیماری؛ عفونت روده‌ای همراه با اسهال، استفراغ، بی اشتهایی و کاهش وزن همراه است‌ و نوع دوم آن گرفتگی عضلات قلبی را به همراه دارد که در نهایت منجر به مرگ می‌شود‌.

 

علائم بیماری:

- بیحالی

- استفراغ شدید

- اسهال خونی

- از دست دادن اشتها

 

راه های پیشگیری:

برای پیشگیری از این بیماری باید برنامه واکسیناسیون سگها را جدی بگیرید. دوز اول آن در ۸ هفتگی، دوز دوم آن در ۱۰ هفتگی و دوز سوم حدود ۱۶ هفتگی به سگ تزریق میشود. پس از آن واکسن های بعدی به صورت سالیانه تزریق خواهد شد.

شایان ذکر است که احتمال مبتلا شدن سگ به این بیماری حتی بعد از واکسیناسیون هم وجود دارد اما بدن سگ در برابر آن قوی شده و خیلی راحت تر دوره ویروس را طی خواهد کرد.

 

 

سرطان در سگ‌ها

سرطان یکی از بیماری های رایج در سگ ها می باشد که معمولاً در سنین بالا دیده می‌شود.

در این بیماری سلول ها به صورت غیرقابل کنترل رشد کرده، بافت بدن را از بین برده و به مناطق دیگر از بدن ضربه خواهند زد.

معمولاً سرطان یک بیماری چند عاملی است به همین دلیل علت مشخصی ندارد، اما عوامل ارثی و محیطی می‌توانند باعث سرطان شوند.

 

علائم بیماری سرطان:

- ورم غدد

- بی حالی

- کاهش وزن

- بوی بد دهان

- ترشحات غیر طبیعی از قسمتهای مختلف بدن

- از دست دادن ناگهانی تعادل

- کاهش و یا از دست دادن اشتها

- مشکل در تنفس، ادرار یا مدفوع

 

راه های پیشگیری:

بعد از اولین دوره فحلی عقیم کردن می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان سینه در سگهای ماده به صفر برساند. همچنین در سگ های نر عقیم کردن منجر به پایین آمدن احتمال ابتلا به سرطان بیضه خواهد شد.

 

چنانچه سگ شما دچار این بیماری شده باشد باید در اسرع وقت به دامپزشک مراجعه کرده تا با توجه به یکی از راه حل های پیشنهادی یعنی جراحی، شیمی درمانی و یا پرتو درمانی به درمان آن بپردازید.

 

کرم قلب

این بیماری در سگها بسیار شایع بوده و معمولاً توسط پشه گسترش می یابد. نکته حائز اهمیت آن است که این بیماری قابل درمان می باشد.

این کرم ها از طریق نوعی پشه از حیوان به حیوانی دیگر منتقل خواهند شد و برای تکثیر به یک کرم ماده و یا کرم نر نیاز خواهند داشت. این انگل می تواند تا حدود ۳۰ سانتی متر رشد کند.

 

علائم بیماری:

- سرفه

- مشکل در تنفس

- استفراغ

- خستگی بیش از حد

- کاهش وزن

 

راه های پیشگیری:

این بیماری با آزمایش خون و چکاپ دوره‌ای حیوان، توسط متخصص قابل تشخیص خواهد بود. سپس با مصرف قرص هایی که معمولا به صورت ماهانه تجویز می‌شوند قابل پیشگیری و درمان می‌باشد‌.

 

دیابت

حیوانات مانند انسان ها هنگامی که سنشان بالاتر می‌رود، درگیر دیابت می‌شوند. این بیماری معمولا با ورزش و رژیم غذایی منظم قابل کنترل می باشد. در صورتی که پزشک معالج تشخیص دیابت دهد؛ این حیوانات نیاز به تزریق منظم انسولین پیدا خواهند کرد. از جمله دلایل ابتلای سگها به دیابت می توان از مواردی همچون؛ ژنتیک، استرس، چاقی و التهاب لوزالمعده نام برد. شایان ذکر است که احتمال ابتلای سگها بین سنین ۶ تا ۹ سالگی بیشتر خواهد بود.

 

علائم بیماری:

- افزایش و یا کاهش اشتها

- استفراغ

- کاهش وزن

- بی حالی

- افزایش ادرار

- آب مروارید یا کوری

- افزایش مصرف

 

راه های پیشگیری:

- جلوگیری از چاقی و اضافه وزن

- تمرین و ورزش روزانه

- انتخاب رژیم غذایی مناسب

 

کنه و کک

کنه و کک ها با وجود اینکه بسیار ریز می باشند و حتی گاهی اوقات به سختی با چشم دیده می‌شوند، اما ناقل بسیاری از بیماری ها خواهند بود. آنها بیشتر منجر به بیماری پوستی برای سگها و حیوانات خانگی می شوند.

شما می توانید با مراقبت های بهداشتی و چکاپ از این بیماری پیشگیری کنید. همچنین باید حیوانات خود را به طور منظم حمام کرده تا از ابتلای آنها به بسیاری از بیماری ها جلوگیری شود‌.

 

هاری

هاری نوعی از بیماری ویروسی می باشد که مغز و نخاع تمام پستانداران از جمله گربه ها، سگ ها و انسان ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

عامل این بیماری یکی از خطرناک ترین ویروس های شناخته شده تا به امروز می باشد. این بیماری قابل پیشگیری خواهد بود ولی در صورت مبتلا شدن دیگر راه برگشتی وجود نخواهد داشت.

این بیماری معمولاً از طریق گاز از حیوان آلوده به حیوان دیگر منتقل می شود و در فضای باز یا هر جایی که سگ یا گربه واکسینه نشده وجود داشته باشد می‌تواند شیوع یابد.

 

علائم بیماری:

- تغییر در رفتار

- طب

- حساس شدن

- حمله کردن

- پنهان شدن در محیط های تاریک

- فلج شدن پاهای عقب

- خوردن اشیای غیر معمول

- کف کردن دهان

- ضعف

- قفل شدن عضلات گلو و فک

- تشنج مرگ ناگهانی

 

راه های پیشگیری:

- جلوگیری از تماس با حیوانات وحشی

- واکسیناسیون

 

کنل کاف

نوعی از بیماری عفونی سگ که باعث سرفه کردن و التهاب تارهای صوتی آن می‌شود کنل کاف می باشد. این ویروس به سادگی از طریق سرفه انتشار پیدا کرده و مسری می باشد.

کنل کاف در واقع اصطلاحی برای توصیف مجموعه‌ای از عفونت‌های ویروسی و باکتریایی که منجر به التهاب تارهای صوتی سگ می‌شوند، می باشد.

 

علائم بیماری:

- عق زدن

- ترشحات بینی

- سرفه خشک و مداوم

- تب

- خلط کفی

 

برای کنترل و اطلاع از صحت سلامتی حیوانات خانگی خود، همچنین پیشگیری و درمان پارو ویروس سگ در اصفهان به دامپزشکی ما مراجعه نمایید تا رسیدگی های لازم به سگ شما توسط متخصصین ما انجام شود.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:20

زمان عقیم سازی گربه ها

به عملی که در طی آن بخشی از بدن گربه که وظیفه باربری را به عهده دارد برداشته شود، عقیم‌سازی گویند.

با این کار بخش زیادی از هورمون های مردانه و زنانه گربه ها کمتر در بدنشان آزاد خواهد شد. این عمل بسیار سریع انجام شده و گربه معمولاً همان روز مرخص خواهد شد.

با انجام این عمل خیال شما بابت تولید مثل گربه راحت شده و نیازی نیست برای نگهداری از بچه گربه های ناخواسته نگران باشید.

 

در گربه ماده این عمل به صورت خارج کردن رحم و تخمدان ها از بدن گربه انجام خواهد شد. در بعضی موارد هم فقط به خارج کردن تخمدان ها می پردازند. اما در بدن گربه نر، با خارج کردن بیضه های آن این عمل انجام خواهد شد. شایان ذکر است که عمل عقیم سازی برای گربه های نر بسیار راحت تر می باشد.

 

فواید عقیم سازی:

- جلوگیری از حاملگی ناخواسته

- جلوگیری از برخی بیماری ها مثل لوسمی گربه ها و ایدز

- جلوگیری از بعضی خرابکاری ها مانند اسپری کردن ادرار در گوشه و کنار خانه

- جلوگیری از ابتلای گربه های ماده به عفونت رحم و هزینه‌های سنگین جراحی مربوط به آن

- کم شدن احتمال سرطان سینه

- جلوگیری از ابتلا به سرطان بیضه

 

معایب عقیم سازی:

- بچه دارن نشدن گربه

- ریسک عمل و بیهوشی

 

مشکلات عقیم نکردن گربه:

- اتفاق افتادن فحل گربه ماده هر سه هفته یکبار که این دوران زمان اوج گیری نیاز جنسی آن می باشد منجر به سر و صدای شدید گربه شما خواهد شد.

- گربه های ماده در طول سال سه بار زایمان کرده و هر بار حداکثر ۶  بچه به دنیا می‌آورد، که این تعداد برای نگهداری بسیار سخت هزینه‌های بالایی به همراه دارد.

- بالا بودن ریسک ابتلا به سرطان پستان در گربه های ۶-۷ ساله عقیم نشده

- افزایش احتمال ابتلا به سرطان بیضه در گربه های نر عقیم نشده بیشتر از گربه های عقیم شده خواهد بود.

 

 

زمان مناسب عقیم سازی

بهترین زمان برای عقیم کردن گربه قبل از رسیدن سن آنها به بلوغ می باشد. از جمله نشانه های رسیدن گربه نر به بلوغ؛ ادرار کردن آن در گوشه و کنار برای مشخص کردن قلمروی خود می باشد. همچنین گربه های ماده برای پیدا کردن جفت کلی سر و صدا ایجاد می کنند.

شایان ذکر است که گربه ها معمولاً بین ۶ تا ۱۰ ماهگی به بلوغ جنسی میرسند. برای تشخیص زمان دقیق عقیم سازی با توجه به نژاد و ویژگی های گربه خود به دامپزشک مراجعه کنید.

 

قبل از عمل عقیم سازی به چه مواردی باید توجه کنیم؟

اگر که شما تصمیم به عقیم سازی گربه خود گرفته‌اید و با دامپزشک هماهنگ شده‌اید؛ باید قبل از عمل تست داروی بیهوشی روی گربه شما انجام شود. معمولا دامپزشک از شما می خواهد که از عصر روز قبل از عمل به گربه خود غذا ندهید. البته خوردن آب موردی ندارد.

معمولا عمل عقیم سازی برای گربه های نر دو دقیقه و برای گربه ماده ۱۵ الی ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید.

همچنین ریکاوری بعد از عمل خیلی سریع اتفاق خواهد افتاد و گربه شما ۱۰ الی ۲۰ دقیقه بعد کاملاً به هوش خواهد آمد. اما تا یک روز بعد از عمل کمی خواب آلود و گیج باقی می ماند.

 

مراقبت های بعد از عقیم سازی

از جمله ریسک هایی که گربه های ماده با آن مواجه خواهند شد می توان به مواردی همچون ؛ عفونت جای بخیه، باز شدن بخیه، ورم و التهاب ناحیه بخیه اشاره نمود. که تمامی این موارد با لیسیدن و جویدن جای زخم توسط گربه اتفاق می افتد، از همین رو باید مراقب باشید که بعد از عمل گربه شما زخم های خود را لیس نزند.

کم اشتهایی و بی حالی بعد از عمل طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد، اما چنانچه که بعد از چند روز احساس کردید گربه شما حال مساعدی ندارد یا جای بخیه هایش عفونت کرده، حتما به دامپزشک مراجعه نمایید.

 

جهت چکاپ حیوان خانگی خود و عقیم سازی گربه در اصفهان توسط متخصصین با تجربه ما، با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:15

زمان عقیم سازی سگ

 

چنانچه برای شما هم سوال است که؛ عقیم سازی سگ کاری اخلاقی است یا خیر؟ باید در جواب گفت که نه تنها این کار غیر اخلاقی نیست، بلکه بعضی دامپزشکان معتقدند که یک امر ضروری برای حیوان می باشد.

یکی از عوامل تاثیرگذار برای بروز عوارض عقیم کردن سگ نژاد و شرایط نگهداری سگ می باشد.

بدشکلی لگن و بیماریهای رباط صلیبی یکی از این عوارض مهم به شمار می رود که معمولاً در بعضی از نژادها رخ می دهد.

زمان عقیم سازی سگ نر معمولا بعد از ۶ ماهگی و در بعضی از نژادها ۱۲ ماهگی می باشد.

در عمل عقیم سازی؛ در سگهای ماده رحم و تخمدان ها را از بدن خارج می کنند و در سگ های نر، بیضه ها را خارج میکنند. با این کار در حقیقت غریزه جنسی از حیوان گرفته خواهد شد.

چنانچه که فقط رحم خارج شود و تخمدانها باقی بمانند و یا بیضه های سگ نر خارج نشود و فقط لوله ها بسته شود، از تولید مثل جلوگیری می‌شود و غریزه جنسی همچنان باقی خواهد ماند.

 

مزایای عقیم سازی حیوانات:

- از بین رفتن احتمال سرطان بیضه

- کاهش احتمال سرطان تخمدان، رحم و عفونت های رحم

- کاهش احتمال سرطان پستان

- کاهش احتمال تومور ها در اطراف مقعد

- کاهش احتمال بزرگ شدن و التهاب خوش خیم پروستات

- کاهش علامت‌گذاری

- پیشگیری از سرطان بیضه در سگ های نر

 

معایب و خطرات عقیم سازی حیوانات:

- کاهش طول عمر

- افزایش چاقی

- کاهش انرژی حیاتی سگها

- افزایش احتمال سرطان استخوان، طحال و تومور های اطراف مقعد

- افزایش احتمال سرطان بدخیم پروستات

- افزایش بی اختیاری ادرار به‌ خصوص در خواب

- افزایش احتمال همانژیو سارکومای قلبی

- افزایش التهاب پانکراس در سگ های ماده

- افزایش احتمال سرطان مثانه تا ۴ برابر

- افزایش احتمال در رفتگی کشکک زانو

- افزایش التهاب پانکراس در سگ های ماده

- افزایش پرخاشگری و یا ترسو شدن

- افزایش احتمال واکنش های نامطلوب نسبت به واکسن ها

- افزایش عفونت های مکرر مجرای ادرار در ماده هایی که زیر سن بلوغ عقیم شده اند.

- افزایش شدت بیماری های ادراکی در سگ هایی که نشانه های بیماری از قبل تظاهر کرده است.

- کم کاری تیروئید

- تغییرات شخصیت حیوان

- افزایش ترس از صدا

- احتمال پوکی استخوان

- ریزش مو و کچلی زیاد

 

مشکلات رفتاری عقیم کردن

معمولاً در سگهای ماده عقیم شده افزایش پرخاشگری و اضطراب ناشی از تنها ماندن به خصوص اگر زیر یک‌سالگی عقیم شده باشند، مشاهده خواهد شد. علاوه بر آن سگ های عقیم شده ممکن است نسبت به صاحبانشان حالت تهاجمی بیشتری پیدا کنن، نسبت به سگهای دیگر پرخاشگر یا ترسوتر شوند و حتی ممکن است نسبت به لمس یا نوازش حساس تر شوند.

حائز اهمیت است که اغلب برای درمان عصبی بودن یا پرخاشگری ناشی از ترس؛ عقیم‌کردن را توصیه می کنند،( که البته این کار درمان مناسب نیست، چرا که این حالات ناشی از اجتماعی نشدن سگ در زمان کودکی بوده و ربطی به وضعیت هورمونی او ندارد و نیاز به رفتار درمانی دارد.

 

انواع روش های عقیم سازی سگ نر:

برداشت هر دو بیضه

این روش یکی از مرسوم ترین روش های عقیم سازی سگ نر می باشد و طی عملیات جراحی هر دو بیضه توسط جراح و تحت بیهوشی کامل برداشته خواهد شد.

 

روش واکتوزمی

در این روش وازدفران بریده شده و گره خواهد زده شد.

این روش برای افرادی مناسب می‌باشد که نمی خواهند تغییری در سطح هورمون های جنسی حیوان ایجاد شود و صرفا هدف آنها جلوگیری از تولد توله های ناخواسته می باشد.

 

آمادگی های لازم جهت انجام عقیم سازی سگ:

- آزمایش خون جهت اطلاع از سلامت سگ و سنجش نهایی برای اثر بخشی داروی بیهوشی روی حیوانات

- رعایت رژیم غذایی معمولاً توصیه می‌کنند که قبل از عمل عقیم کردن سگ ۸ ساعت سگ پرهیز غذایی داشته باشد.

 

مراقبت های بعد از عقیم سازی سگ:

- استراحت

- مصرف آنتی بیوتیک بعد از عمل عقیم سازی

 

موثرترین راه عقیم سازی سگ، عمل جراحی می باشد. این عمل آسان بوده و دارای کمترین عوارض می باشد؛ به شرطی که توسط متخصصان جراحی پت و در یک مرکز پیشرفته انجام شود.

جهت اطلاع از بهترین مراکز عقیم سازی سگ در اصفهان به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 106 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:11

علل خرابی منبع تغذیه 

 

تعمیر منبع تغذیه در اصفهان در مرکز ما با استفاده از تعمیرکارانی با تجربه انجام می شود توجه داشته باشید که این نوع تعمیرات را به دست هرکسی نسپارید چون ممکن است در آینده دچار مشکلات بزرگ و غیرقابل جبرانی شوید.

 منبع تغذیه را می توان دستگاه الکتریکی نامید که از آن برای تامین کردن برق الکتریکی استفاده می شود.

در بیانی واضح‌تر این طور می‌توان گفت که جزو ضروری در هر سیستم الکترونیکی و یا الکتریکی این است که به صورت گسترده برای اندازه‌گیری ،نگهداری ،تست و فعالیت‌های گسترده استفاده می‌شود.

 جالب است بدانید که عملکرد اصلی این دستگاه تبدیل جریان الکتریکی حاصل از یک منبع اصلی جریان فرکانس ولتاژ دقیق برای تغذیه بار است.

می‌خواهیم مطالب مفید و ارزنده ای را راجع به تعمیر منبع تغذیه برای شما بیان کنیم تا با مطالعه این مطالب بتوان از بهترین روش و با تجربه ترین و بهترین تعمیرگاه کمک بگیرید تا مشکلات بعدی برای شما پیش نیاید.

 

دلیل عیب یابی و تعمیر منبع تغذیه

 

دلیل عیب یابی و تعمیر منبع تغذیه را میتوان علت های زیادی بیان کرد . که ما در ادامه به صورت خلاصه به چند مورد از آنها اشاره ایی مختصرخواهیم کرد.

 

1-فیوز ترکیده باشد.

معمولا در هر خانه یا موسسه  و شرکتی فیوز برق نشان دهنده اشکال و ایراد در مدارهای داخلی است. منبع تغذیه با ولتاژ جریان بالا عمل می‌کند نوسانات ولتاژ و یا افزایش نیروی شبکه برق باعث افزایش فوری جریان می‌شود و این عمل است که باعث می‌شود را منبع یا خازن تغذیه آسیب ببیند که معمولا می‌گویند فیوز ترکیده یا سیاه شده است.

به همین دلیل است که باید علت آن را بررسی کنیم که مشکل خرابی در مدار باز یا در خازن یا در سوئیچ برق در انتهای ورودی است.

توجه داشته باشید اگر فیوز برق بدون هیچ نشانه ایی منفجر شود باید اجزای ورودی برد مدار را بررسی کرد و همچنین باید ببینیم که این مشکل از طریق خازن الکترونیک ایجاد شده یا خیر.

 بعد از پیدا کردن جایگزینی قسمت آسیب دیده نباید تجهیزات برقی را، راه اندازی کرد چون قطعاتی که نقص دارد ممکن است به قسمت جایگزین شده آسیب جدی وارد کند و هزینه های هنگفتی را برای شما به وجود آورد.

2-اصلاح جریان ضعیف

جریان ضعیف از جمله نقص های رایجی است که در بیشتر منبع های تغذیه  قدیمی و یا منبع هایی که ساعت های طولانی کار می کنند دیده می شود. این امر ناشی از قطعات فرسوده ،مسیرهای سوئیچ سست و لرزان یا شرایط خنک کننده ضعیف است.

در نتیجه باید وضعیت دیود کنترل شده را بررسی کرد .

مجموعه ما با تجربه چند دهه خود تمام مشکلات  را بررسی کرده و با تخصصی که دارد مشکلات منبع تغذیه را برطرف می‌کند و به تعمیر منبع تغذیه می پردازد این مجموعه بزرگ در اصفهان دارای تیمی مجرب می باشد و در طول روز آماده ارائه خدمات به همشهریان خود میباشد.

برای تعمیر انواع کالاهای برقی خودرو با مادر تماس باشید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:22

نگهداری درست از دستگاه کرایولیپولیز

 

تعمیر کرایولیپولیز تخصص مربوط به خود را می‌خواهد که در هر تعمیرگاهی وجود ندارد به شما پیشنهاد میکنیم که تعمیر کرایولیپولیز خود را به مرکز توانمند و با تجربه ما بسپارید و با خیالی راحت کرایو لیپولیز خود را عیب یابی و تعمیر کنید.

 در ابتدا می خواهیم بدانیم که کرایو لیپولیز چیست ؟در واقع اینطور می توان گفت که کرایولیپولیز یک روش غیرتهاجمی برای از بین بردن سلول‌های چربی است که به انجماد چربی نیز شهرت دارد.

یک روش نسبتا نوین و به روز برای کاهش طبیعی چربی ها و پیکرتراشی به شمار می رود .کرایولیپولیز می تواند جایگزین مناسب و شایسته ای برای روش‌های تهاجمی کاهش چربی از قبیل لیپوساکشن باشد چون بعد از کرایولیپولیز نیاز به دوران نقاهت نخواهد داشت در این روش سلول‌های چربی زیر پوست همچون لیپولیز را سرد میکند تا تجزیه و شکسته شوند بدون این که به بافت زیرین پوست آسیب برساند.

از جمله مزیت های این روش این است که با استفاده از آن تعداد سلول های چربی کم می شود، نه حجم سلول ها ،هر بار استفاده از کرایولیپولیز بین ۴ تا ۱۲ سانتی متر سایز کم خواهد شد .

 

دوام کرایولیپولیز

 

دوام کرایولیپولیز در افراد متفاوت است.

اساس عملکرد این دستگاه را این طور می‌توان بیان کرد که سلول‌های چربی در برابر تغییرات دما از بافت های اطراف شان آسیب پذیرفته در نتیجه سرمایش سلولهای چربی را به مرگ طبیعی دچار می‌کنند.

 در چنین شرایطی غشاء سلول های چربی شکسته می‌شود و در نهایت از بدن فرد خارج می‌شود. دوام کرایولیپولیز را میتوان شش ماه تخمین زد اما توجه داشته باشید که سه هفته بعد از انجام کرایو تغییراتی در بدن خود مشاهده می‌کنید.

 اما تغییرات ظاهری قابل توجه که مشاهده می‌شود بعد از یک تا سه ماه مشهود خواهد شد تحقیقات نشان داده که تا شش ماه پس از این روش لایه های چربی ثابت باقی می‌مانند و مشخص است که با داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش روزانه این لایه تغییر چندانی نخواهد کرد.

 بلکه روز به روز کمتر هم خواهد شد جالب است بدانیم که روش کرایو لیپولیز در قسمت های خاصی از بدن  انجام میشود و برای کل بدن قابل استفاده نیست. بیشترین کاربرد این روش در شکم، پهلو، ران، بازو و سر معده است .

اما برای کوچک کردن سینه نمی توان از این روش استفاده کرد قبل از انجام این روش حتماً با پزشک خود مشورت کنید که آیا این روش برای شما کاربرد دارد یا خیر پیشنهاد ما به شما این است که این روش برای افرادی مناسب است که از سلامت عمومی کامل برخوردار هستند.

شرکت ما با داشتن متخصصین با تجربه در زمینه تعمیرات دستگاه های کرایو لیپولیز مستقر است که خدمات مفیدی  را به هموطنان عزیز و گرامی ارائه می دهد. این مرکز بزرگ با کارشناسان متعهد و دلسوز و تجهیزات به روز و پیشرفته آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:16

انواع لیزرهای پزشکی با کیفیت

 

تعمیر لیزر پزشکی را با بهترین تجهیزات در مرکز ما تجربه کنید تعمیر دستگاه لیزر چه پزشکی چه صنعتی چه زیبایی در حد توان و کاربرد را در مجموعه توانمند و کارآزموده ما انجام دهید.

 لیزر قطعه‌ای از جنس هادی می باشد که نورهایی با فرکانس‌های مختلف را به صورت تابش های تقویت شده در طول موج‌های مرئی و فرابنفش یا مادون قرمز با توان چند برابر تبدیل میکند. از جمله کاربردهای لیزر که امروزه بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته می توان به کاربرد های علمی، نظامی، پزشکی و صنعتی اشاره کرد.

جالب است بدانید که اختراع لیزر در سال ۱۹۵۸ شروع شد ویژگی هایی مثل همدوستی و توان بسیار بالا است که لیزر را برای این کاربردها مناسب می‌سازد. قابل ذکر است که کاربردهای لیزر در صنعت بسته به توان لیزر می تواند به دو گروه پردازش ماده و پردازش میکرو ماده تقسیم بندی شوند .در پردازش ماده لیزرهایی با توان نوری بالا KW1 بیشتر برای موارد صنعتی استفاده می شود.

لیزرهای با رنج توان ۵۰ تا ۳۰۰ w برای موارد جوشکاری انواع پلاستیک و لحیم کاری لیزری کاربرد فراوان دارد .

لیزر های بالای ۳۰۰ w برای لحیم کاری سخت، جوش پرتو لیزر و برش فلز استفاده می‌شود. درباره پردازشهای میکرو ماده باید بگوییم ، شامل تمامی  پردازشهای لیزری با توان زیر kw1 می‌شود این پردازش ها امروزه برای ساخت صفحه نمایش گوشی های هوشمند تبلت و LED کاربرد دارند همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم لیزرهای صنعتی و پزشکی کاربردهای فراوانی دارند که ما در ادامه این مقاله به تعدادی از این کاربردها اشاره می کنیم.

  • جوش پرتو لیزری
  •  دریل لیزری
  •  برش لیزری
  • مخابرات نوری
  • مسافت یاب لیزری
  •  بارکد خوانی
  • چاپگر سه بعدی
  • موس لیزری
  • اشاره گر لیزری

و کاربردهای پزشکی که می‌توان به آن اشاره کرد .

  • دندانپزشکی
  •  جراحی چشم
  •  حذف موهای زائد
  •  لیزر برای انواع جای جوش
  •  چشم پزشکی

و بسیاری از موارد دیگر.

کاربردهای علمی که لیزر دارد را می توان به

  •  سنجش از راه دور اتمسفری
  • پتروشیمی
  • طیف بینی پس بازتابگر

 اشاره کرد.

کاربردهای نظامی لیزر که شامل

 

  • جنگ افزار انرژی هدایت شده
  •  اسلحه های جدید لیزری می باشد

برش لیزری یک روش جدید و دقیق برای برش یک طراحی از انواع قطعه ها می باشد. به طور کلی امروزه سه نوع اصلی لیزر در بازار موجود می باشد قابل ذکر است که دستگاه های برش لیزر را یک یونیت کنترل شده می‌نامند.

 این کنترل کننده به کاربر امکان می‌دهد که دستگاه را بدون اتصال به کامپیوتر خارجی کنترل کند. اما وظیفه اصلی این کنترل کننده ها این است که به طور مداوم وضعیت های لیزر را حین انجام کار آنها را چک می‌کنند.

 همچنین پارامترهای دیگری را که روی عملکرد پرتو لیزر تاثیر می گذارند مانند فشار گاز لیزر بررسی می‌نمایند جالب است بدانید که کنترلر های لیزر توانایی این را دارند که لیزر را همزمان کنترل می کنند همچنین دارای پورت هایی برای اتصال موتور های مختلف برای حرکت دادن لیزر می باشند.

مجموعه فنی تخصصی ما با ده‌ها سال سابقه کار در تعمیرات دستگاه های لیزر پزشکی و دارای کادری متخصص و توانمند مفتخر است تعمیرات انواع دستگاههای لیزر پزشکی ،صنعتی و زیبایی را برعهده دارد و تجربه خوبی در زمینه تعمیرات دست آورده است. و تمام تلاش خود را انجام می دهد تا مشتریان رضایت کامل داشته باشند.

دستگاه های لیزر پزشکی اگرچه در رده های با کیفیت  و مجهز  محصولات پزشکی به حساب می‌آیند اما مشخص و واضح است که همانند دیگر محصولات پس از طی عمر مفید خود نیازمند سرویس و تعمیرات می‌شوند .

آگاهی از شیوه کار دستگاه ،به متخصصان و کارشناسان این حوزه کمک می‌کند تا در صورت خرابی و یا افت ، عملکرد دستگاه به سرعت آن را شناسایی کرده و عیب یابی کنند و نسبت به رفع حل آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 توجه داشته باشید که این کار یعنی تسلط و داشتن اطلاعات کافی در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری می باشد و داشتن تجربه در این زمینه کاملا ضروری است.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 258 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:03

خرابی انواع بردهای دستگاه های ونتیلاتور

 

در ادامه مطالب می خواهیم توضیحاتی راجع به تعمیر ونتیلاتور دهیم بعد از آن خدمات این مجموعه را برای شما بیان کنیم قبل از هر توضیحی می‌خواهیم راجع به اینکه دستگاه ونتیلاتور چیست ؟توضیح دهیم.

باید بگویم که دستگاه ونتیلاتور یکی از مهم ترین و حیاتی ترین دستگاهها در علم پزشکی می باشد .دستگاه ونتیلاتور که با نام دستگاه تنفس مصنوعی نیز شناخته می شود دستگاهی مجهز می باشد که کار تنفس را برای بیمارانی که قادر به نفس کشیدن نمی باشند راخت میکند.

این دستگاه ریه بیمار را از هوا و اکسیژن پر کرده یا به عبارتی عمل دم را به جای بیمار انجام می دهد جالب است بدانید نخستین بار دستگاه ونتیلاتور یا همان دستگاه تنفس مصنوعی مدرن را فردی به نام فارست برد در دوران جنگ جهانی دوم اختراع کرد .

از آن زمان تا به حال دستگاه ونتیلاتور دچار تغییرات زیادی شده است و پیشرفت های بسیاری نیز داشته است. اگر دستگاه ونتیلاتور در بیمارستان یا خانه خراب شد و شما به دنبال تعمیر آن هستید با مرکز فنی تخصصی ما تماس گرفته و تعمیر دستگاه ونتیلاتور خود را برای عیب یابی به مجموعه ما بسپارید.

ما در مجموعه توانمند پیشرفته خود در اصفهان از تعمیرکارانی استفاده میکنیم که قادر به تعمیر انواع و مدلهای مختلف دستگاه ونتیلاتور میباشند.

تعمیرکاران ما همیشه آماده ارائه خدمات و تعمیر دستگاه ونتیلاتور برای شما هستند.

در ادامه می‌خواهیم بخشی از این خدمات را که در مرکز اما ارائه می‌شود به شما معرفی کنیم .

 

تعمیر بردهای الکترونیکی انواع دستگاه ونتیلاتور

 

 تعمیر و تعویض قطعات روی بردهای الکترونیکی انواع دستگاه ونتیلاتور

تعمیر مدار الکتریکی انواع دستگاه ونتیلاتور

 تعمیر و تعویض کردن انواع شیرهای دیجیتالی انواع دستگاه ونتیلاتور

عیب یابی کردن و تعمیر و تعویض حسگر جریان هوا در انواع دستگاه ونتیلاتور سرویس و تعویض انواع فیلتر در انواع دستگاه ونتیلاتور

تعمیر و تعویض بخش مرطوب کننده انواع دستگاه ونتیلاتور

تعویض و تعمیر لوله های دم و بازدم انواع دستگاه ونتیلاتور

تعمیر و تعویض ظرف جمع کننده انواع دستگاه ونتیلاتور

همانطور که در بالا اشاره کردیم مرکز تخصصی ما انواع تعمیرات را انجام داده و با نیروهای متخصص که در این زمینه فعالیت دارند توانسته به تعمیر انواع دستگاه های ونتیلاتور بپردازد.

 

انواع دستگاه ونتیلاتور

 

تعمیر انواع دستگاه ونتیلاتور در مجموعه ما انجام می شود به طور کلی دستگاه های ونتیلاتور به دو دسته تقسیم می شود که هر کدام از این دسته ها شامل انواع مختلفی می باشند .ما در ادامه به معرفی انواع دستگاه ونتیلاتور می‌پردازیم.

۱-دستگاه ونتیلاتور فشار منفی

 یکی از انواع دستگاه ونتیلاتور دستگاه ونتیلاتور فشار منفی می باشد . دستگاه ونتیلاتور فشار منفی جزو اولین و مهم ترین دستگاههای تنفسی مصنوعی می باشد که برای اولین بار موقع هم گیری فلج اطفال طراحی و ساخته شد.

 این نوع از دستگاه ونتیلاتور مارکردی متفاوت با دستگاه های ونتیلاتور، که امروزه می بینیم دارد .دستگاه ونتیلاتور فشار منفی محفظه ای است که تمام اطراف قفسه سینه و بدن بیمار به جز سر و گردن را می‌پوشاند.

بعد از آن با خالی کردن هوای درون محفظه  فشار منفی در درون محفظه ایجاد می‌شود و این کار باعث می‌شود تا قفسه سینه بیمار به بیرون کشیده شود یا به عبارتی ریه‌های بیمار گشاد شده و در نتیجه هوا از این روش وارد ریه بیمار می شود و بیمار می تواند به راحتی نفس بکشد.

۲-دستگاه ونتیلاتور فشار مثبت

نوع دوم دستگاه های ونتیلاتور ،دستگاه ونتیلاتور فشار مثبت می باشد .دستگاه ونتیلاتور فشار مثبت همان دستگاه های تنفس مصنوعی است که امروزه در بیمارستانها و مراکز درمانی وجود داشته و مورد استفاده بیماران تنفسی قرار می گیرد روش کار دستگاه ونتیلاتور فشار مثبت نسبت به نوع دستگاه ونتیلاتور فشار منفی متفاوت می باشد.

به این معنی که در این نوع از دستگاه های ونتیلاتور، هوا یا همان اکسیژن با فشار بیشتری نسبت به فشار اتمسفر در ریه های بیمار به جریان انداخته می شود و به این ترتیب می شود که جریان هوا در هنگام دم به ریه های بیمار وارد می شود دستگاههای ونتیلاتور فشار مثبت در چهار نوع وجود دارند.

دستگاه ونتیلاتور فشار ثابت ،دستگاه ونتیلاتور حجم ثابت، دستگاه ونتیلاتور زمان ثابت و دستگاه ونتیلاتور فرکانس بالا در مرکز ما انواع ونتیلاتور با بهترین تجهیزات و ابزار تعمیر شده و مهمترین هدف این مجموعه کسب رضایت مشتری می باشد با مجموعه ما در تماس باشید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 362 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:58

تهیه یوپی اس اورجینال

 

تمام مراکز شهرستانهای اطراف اصفهان از تعمیر یو پی اس ups در اصفهان کمک می‌گیرند.

بهترین و پیشرفته ترین مرکز با امکاناتی به روز و مدرن و متخصصان و کارشناسان حرفه‌ای در اصفهان وجود دارند که تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهند .

مجموعه ما از به روز ترین تجهیزات فنی برای تعمیر انواع ups استفاده می کند و در این زمینه کلیه خدمات لازم مثل  سرویس و نگهداری و تعمیر انواع مختلف یو اس پی از جمله یو اس پی اس فاراتل یو اس پی apc و یو پی اس کرکره برقی با توان های مختلف را انجام می دهد.

 مرکز توانمند ما دلایل خرابی یو پی اس های مشترک را به صورت کامل بررسی و شناسایی میکند تمامی ups  ها تا ده هزار ولت آمپر برای این سرویس پذیرفته خواهند شد.

و اطلاعات جامع و کاملی با جزئیات کامل و همچنین توضیحاتی در مورد قیمت تعمیر اگر از نظر اقتصادی ارزش داشته باشد و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. متخصصان مرکز ما اگرمتوجه شوندکه تعمیر یو پی اس از نظر اقتصادی به صرفه نباشد توصیه‌ها و قیمت دستگاه جایگزین را به مشتری پیشنهاد می‌دهند.

  • در مرکز تخصصی ما خدماتی مثل تعویض خازن های AC
  •  تعویض و رفع مشکل ترانس
  •  رفع مشکلاتی که از استفاده نادرست باتری به وجود آمده است
  • عدم عملکرد یو پی اس در حالت باتری عدم سوئیچ بین برق  شهر و باتری
  • رفع لحیم سردی
  •  تاخیر و قطع لحظه‌ای ولتاژ هنگام سوئیچ از برق شهربه باتری
  • عیب یابی و تعمیر مدار sps و غیره انجام می شود .

که شما مشتری عزیز و گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز از خدمات گسترده آن بهره مند شوید.

 اگر امکان داشته باشد تعمیرکاران مجموعه ما یو پی اس خراب شما را تعمیر خواهند کرد در غیر این صورت توصیه های خود را برای شما بازگو می کند.

 

مشکلات رایج در یوپی اس ups

 

از جمله مشکلات رایج در یو پی اس ups که می‌توان در ادامه این مطالب به آنها اشاره کرد عبارتند:

 از دستگاه اصلاً روشن نمیشود که علت این را باید در کابل های ورودی، فیوز های ورودی ،برد اصلی و برد صفحه نمایش بررسی و جستجو کرد.

معمولا دستگاه روشن می‌شود اما خروجی نمی دهد و دلیل آن عملکرد صحیح کابل ها می باشد که خروجی آن را باید تست کرد.

باتریها و اتصالات قسمت اینورتر و فیوزهای خروجی را باید بررسی کرد.

باتری یو پی اس ups شارژ نمیشود  فیوزهای ورودی و ارتباطات باتری را چک کنید ممکن است باتری ها یا قسمت شارژ یو پی اس عیب دار شده باشند.

  در اینجور مواقع دستگاه ارور می دهد

دستگاه از نظر بار اضافی را بررسی کنیم قسمت میکرو دستگاه و مدارهای مربوط به باتری ها ،فن ها و سنسورهای دستگاه از نظر سلامت باید چک شوند در بعضی مواقع ممکن است برد نیز معیوب باشد.

مرکز تعمیر ups در اصفهان تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلاتی نظیر مشکلات بالا را برطرف کند.

این مجموعه با حضور چند دهه فعالیت در این زمینه و دهها نیروی متخصص و کاردان توانسته به تعمیرگاه حرفه ای و در راس تمام تعمیرگاه های باتجربه در اصفهان نائل شود.

باتری های ups  قابلیت تعویض و شارژ شدن را دارند باتری ها قابل استفاده در یو پی اس فقط باتری های ثانویه با قابلیت شارژ شدن میباشند این باتریها با در نظر گرفتن مواردی دارای قسمت و ضریب اطمینان های مختلفی می باشند.

این موارد را این طور می‌توان بیان کرد: محدودیت های محیطی شامل رطوبت دما محیط های با قابلیت انفجار بالا, اثرات محیطی باطری و غیره را دارند.

 راندمان چرخه شارژ و دشارژ را دارند محدودیت‌های مربوط به ساختار و مشخصات فیزیکی مثل ابعاد ، وزن، ایجاد گازهای مربوط به دوره شارژ و دشارژ مطمئن باشید که دستگاه‌هایی که به مرکز ما آورده میشود برای تعمیرات ،کارشناسان بعد از برطرف کردن عیب، آن وسیله را در حضور شما تست کرده و سلامت آن را تایید می کنند و پس از آن به مشتری تحویل می دهند .البته در نظر داشته باشید به محض خروج از این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهند داشت.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 332 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:53

لینک دوستان

خبرنامه